Pelancong cantik dari Korea Selatan ini terjatuh akibat kemalangan, pakaiannya.... tanpa disedari, lalu lelaki ini melakukan perkara yang diluar jangkaan!!!

Baru-baru ini tular di media sosial kejadian yang melanda pelancong seorang gadis cantik dari Korea Selatan. Dia terjatuh dan pengsan hingga pakaiannya terdedah, sementara orang yang lalu dikawasan itu hanya melihat tanpa mengambil apa-apa tindakan.


Thailand - Ketika itu keaadaan menjadi tegang dengan dipenuhi orang yang hanya untuk melihat keadaan gadis cantik dari korea itu berkeadaan pakaiannya terselak hingga ternampak..... Tiba-tiba tampil seorang pemuda tempatan yang muncul di celah-celah kesibukan orang yang dari tadi hanya melihat sahaja....

Lalu pemuda ini pun terus membuka jaket yang dipakainya untuk menutupi bahagian memalukan yang menjadi tontonan umum.. Kemudian lelaki itu menghubungi ambulans untuk di bawa ke hospital.

Walaupun perbuatannya tidak seberapa, tetapi ia jarang berlaku. Secara tidak langsung pemuda tersebut telah mencerminkan kualiti yang baik di kawasan itu dan Negaranya di mata Dunia, tidak banyak golongan seperti ini memiliki sifat terpuji sepertimana yang ditunjukan oleh pemuda dari Negara Thailand.

Tindakan pemuda itu mendapat reaksi positif oleh pelbagai pihak. Ramai yang memuji seorang lelaki yang baik dan peduli, sehinggakan digelar sebagai Hero sejati. (jon / asr) - SEMBANG PACAK

0 comments

Catat Ulasan